2010. november 27., szombat

Páratlan párbeszéd


„Ezek a hozzászólások a tehetetlenség egyik megnyilvánulása. Valóban nem tudják mi lesz a jövőben és úgy bántják meg a másik embert ahogy élnek, aljasan.
Én annyit szólnék a dolgokhoz, akikkel én tartom a kapcsolatot ez ügyben, azok nyilatkozatai alapján bátran kijelentem, ezeknek a vezetőknek vége!
Én tovább mennék, akinek a neve felmerült a betegek megalázásában azoknak is távoznia kell!
Egy jó érzésű ember sem engedi az ilyen bánásmódot, főleg nem egy világszervezet, akik az emberek jogait védik, pláne az elesett embereket.
Ez a P.K. nagyon agresszív ember és neveletlen, habár nem tudom mennyi idős, de semmi jele a jónevelésnek! Betegek panaszkodtak rá a verésekért, és jóval több ápoló nevét láttam a gyanúsítottak között.
Remélem megismerem, ha látogatásunk sikerül az adott intézményben.
Megígérhetem, mindent ami tőlem telik, megteszek az igazságért küzdő dolgozókért.” (Ildikó)

-----------------------

„Ildikó!Olvassa el az írásai,amit eddi az egy év alatt írt,utána kritizáljon!Nagyon szívesen elküldöm,amennyiben elfeledte!Írja le milyen címre küldjem!” (névtelen, mint mindig)

-----------------------

„Kedves névtelen!
Tisztában vagyok az eseményekkel, az ilyen és hasonló alakokkal nem állok szóba levélben sem!
Itt válaszolok.
Tudok az Ön szintjén is szólni, az ilyen sz@rházi alakoknak semmi helyük a beteg mellett!
Én az eskümet betartom és mindent megteszek az elesett emberekért.
Az üggyel kapcsolatban: Tisztában vagyok mindennel és minden tiszteletem a blog tulajdonosoké. Már régebben is hallottam erről az intézményről, most is belelátok bizonyos dolgokba és ígérhetem, az igazságos végkifejlet nem marad el.
Nagyon régen olvasom a blogot, egy újságíró barátom hívta fel rá a figyelmemet, aki sajnos azóta szemellenzővel jár-kel. Hogy miért, kérdezzék meg azok, akik megkeresték és utána egy teljesen más beállítású cikkel rukkolt elő.
A feljelentő 2 ápolónő minden szava igaz! Már rég meggyőződtem róla. Volt rá lehetőségem.
Ilyen becsületes ápolókkal szívesen dolgozik együtt az ember.
Sokan büszkék lehetnek rá, de nem azok, akik alázták a betegeket.
Na, viszlát kritika!” (Ildikó)



Levélküldés: ITT!           Bővülő dokumentumtárunk ITT!
www.pszicho.net            Kiskunhalas

8 megjegyzés:

  1. Ez egy jó véleményezés!

    VálaszTörlés
  2. P.K.Nagyon nyugtalan lehet mert nem tudja honnan jön a csapás épp úgy mint ahogy a betegek sem tudták épp ki veri meg majd őket!

    VálaszTörlés
  3. Ezek szerint külföldön élő Magyarok is szívesen segítenek mert tudják nem hazudozik ez az oldal.
    Jó érzés tudni így ismeretlenül is hisznek nekünk.
    A legnagyobb dolog az, hogy átlátják a valóságot!!

    VálaszTörlés
  4. Az érző emberek látják mi folyik itt.Ha mind a két oldal írásait olvassák akkor azt is értik,hogy mi állunk a betegek oldalán.
    Nem ez az oldal ír hazug rágalmakat azt is érzékelhetik.Olyant se írtunk,hogy valakivel nem akarunk dolgozni! De azt nem is nekünk kell eldönteni kivel nem akarunk dolgozni,mert akit ki emelnek azzal nem dolgozunk. Aki marad azzal meg dolgozunk.Majd a hatóság döntése lesz a mérvadó.Meg a dolgozók hozzáállása.Gabi

    VálaszTörlés
  5. Jó megoldás ez névtelenség biztonságába burkolódzottan írni. Majd egy év eltelt,ennek eredményeként követően, számos eredménnyel a hátunk mögött még mindig csak ennyi kiállásra telik az érintettektől, ápolóktól betegek gondozóitól ez számomra igen siralmas, ennek ellenére én nem hagyom, hogy
    a hazugság győzedelmeskedjen.Minden tőlem telhető eszközzel a lakókat védem,nem pedig azt aki bántja Őket.Munkás

    VálaszTörlés
  6. Zűr van ?
    Ha valaki megnézi, hogy mennyi hozzászólás született egyéb írásokhoz (másikon)viszonyítva már csak abból is azt a következtetést vonhatja le, finoman szólva itt bizony valami nagyon nagy zűr lehet. Tudom, hogy nehéz egy intézményt vezetni, összehangolni a részérdekeket, de ez nem ment fel senkit sem a felelősség alól, a terror, megszégyenítő hangnem alól. Főként nem egy Pszichiátriai intézményben ahol beteg embereket gondoznak, ápolók és alkalmazottak egyaránt ezt hallják nap mint nap.Bizonyára mindenki aki a szakmai vezetőről írt eddig ,orvoshoz méltatlan stílus és lekezelő magatartásról olvashatunk.
    Úgy vélem a hozzászólások kapcsán megjelenő jogos indulatok eredményre vezetnek. A pszichiátrián dolgozó ápolók, és minden dolgozó
    a beteg lakó kiszolgálásáért van alkalmazva.Ennek okán az lenne,hogy a lakókért minden ember felelősséggel tartozik.Mindenki képzettsége és fizetése arányában.Sajnos ezen Intézetbe a dolgozókba ez a felismerés még nem tudatosult.Eljön még az az idő,hogy felismerik miért vannak alkalmazva? Vagy ha menesztik őket akkor jönnek rá,hogy nem álltak ki a gondozottjaikért?

    WWW.Független.N.J

    VálaszTörlés
  7. Lehet,hogy akkor meg azt kérdezik mért pont Én?
    Nem tettem semmit!A lakókért. Pont ezért!
    Figyelmes olvasó

    VálaszTörlés
  8. Majd sokan azt mondják én a lakók mellett voltam.
    De az hazugság lesz! Mert a bántalmazó egyéneket védte.XY

    VálaszTörlés

"Soha ne félj kimondani azt,
amiről egész lelkeddel tudod, hogy igaz."
  (Márai Sándor)