2011. január 27., csütörtök

Olvasói levél - Etika nélkül...


„Jó ideje olvasgatok itt a blogon. Hallottam egyik kolleginától mi történik Magyarországon a fogyatékos emberekkel. Igazat megvallva kételkedtem a szavaiban, de azzal tisztában voltam, Ő nem füllent.
Én ezeket a kegyetlen ápolókat kihoznám ide és lássák milyen az, ha egy embertársunkat kegyetlen kínzásnak vetik alá. Ha nem mozdul meg bennük semmi, akkor ezek az élőlények a nácizmus maradványai.
Nem értem a hosszú ideje tartó harc miért nem fejeződik be végre. Hisz vannak tanúk, feljelentők, sértettek. Elismerem a nyomozás elhúzódhat, de nézeteim szerint ezeket a könyörtelen dolgozókat fel kellett volna menteni a munka alól, sőt a vezetőket is. Mindenhol ezt diktálja az etika.
Azoknak az ápolóknak, akik ezt az aljaságot nyilvánosságra hozták, minden elismerésem, mert nem tudni minek tették ki magukat ezzel a feljelentéssel. Az ilyen gonosz emberektől sajnos tartani kell, mert mindenre kaphatóak.
Biztos vagyok abban, győz a jó, mert Isten letekint ránk és próbál megvédeni bennünket a rossztól.
Kívánom minden pszichiátriai betegnek, legyen a jövőjük szép, nyugodt
és mentes az elvetemült gondozóktól.
Ha időm engedi, olvasom a bejegyzéseket továbbra is.

Üdvözlettel: Egy Nigériában dolgozó egészségügyis”

Köszönjük értékes gondolatait és megtisztelő sorait!



Levélküldés: ITT!           Bővülő dokumentumtárunk: ITT!
"Mert megérdemlem!"            Kiskunhalas

3 megjegyzés:

  1. Érdekes jelenség,mindenki tudja a beteget kell képviselni.Csak a Fenntartó vezetők orvosok és a betegverők nem.Alkalmatlanságuk bizonysága ez a hozzá állás.

    VálaszTörlés
  2. Etika az előttem felsoroltakba foglalt személyek szóhasználatában ismeretlen fogalom.Bizonyítja a betegek mellett a betegverők alkalmazása. Munkás

    VálaszTörlés
  3. En vagyok a 482000. kenyata

    VálaszTörlés

"Soha ne félj kimondani azt,
amiről egész lelkeddel tudod, hogy igaz."
  (Márai Sándor)