2011. január 7., péntek

Üldözés, vagy üldöztetés?

 
Mielőtt bárki azt hinné, sokat képzelek magamról, szeretnék megosztani néhány adalék információt önökkel, hogy nem én gondolok többet személyemről, hanem a munkahelyi vezetőim... Valóban így van-e, döntsék el önök!

Betegen, még az otthonába is zaklatják az embert. Engem személy szerint kétszer jelentettek fel táppénzcsalásért, kétszer gázlopásért, egyszer helyszíni bírságoltak, kétszer munkakört módosítottak, a házunk elé sikertelen tüntetést szerveztek, többször megfenyegetettek (köztük politikusok is), többször feljelentették blogunkat, a blogok hozzászólásain keresztül folyamatos, igaztalan és nemtelen támadásokkal illettek engem és szeretteimet, háromszor összeférhetetlenségi indítványt kezdeményeztek ellenem… úgy, hogy nem dolgoztam! 
Amikor dolgoztam, megkarcolódott az autóm, háromszor vetettek föl velem jegyzőkönyvet az igazgatói irodába, egyik főnővér tettlegességgel megfenyegetett, háromszor voltam rendőrségen, egyszer ügyészségen, a kollégák elhatárolódtak tőlem szóban és írásban egyaránt, nem köszönnek (vissza), telefont lecsapták ha felvettem, minden nap ellenőrizték a munkámat, egy alkalommal ellenőrzési jegyzőkönyv is készült, munkatársi megbeszélés címen naponta raporton voltam, kétszer kellett új hálótervet készítenem, protokollokat kellett írnom, elvették csoportjaimat, foglalkozásaimat, ellehetetlenítették munkámat, kezdeményezték a közalkalmazotti tanács visszahívását, közalkalmazott tanács megszűnésével kapcsolatos ülésen jelen voltam, aránytalan, igazságtalan terheléssel "büntettek" a hálótervben (fizikai, pszichés, szellemi), a munkavégzéshez szükséges, protokollban is rögzített elemi feltételek hiányoztak (idő, hely, eszköz), miközben a  folyamatos fakiirtás zaja hallatszott (amivel köztudottan nem értettem egyet)…

Amennyiben választ kaptak kérdésükre, kérem, hogy képességükhöz mérten tegyenek önök is a további üldöztetések megszüntetése érdekében! Mindenki a maga helyén, hiszen a lakók érdeke is ezt kívánja!


Levélküldés: ITT!           Bővülő dokumentumtárunk ITT!
"Mert megérdemlem!"            Kiskunhalas

4 megjegyzés:

  1. Mindez viszonylag rövid időn belül!
    Én is tudnák mesélni, sajnos itt nem lehet:)
    Üldözés ez a javából!
    A baj ott van nem álltál be a sorba a minden mindegy alapon!

    VálaszTörlés
  2. Összeférhetetlenségi indítvány Amikor nem is dolgozik olyankor ez nevetséges! A botrány kirobbanása előtt még elfogadható lett volna ha valóban össze férhetetlen,de ez hazugság eddig miért nem volt vele probléma.Akik ezt alá írták vagy nyal vagy elnyomott dolgozó.A blog miatt meg nem mondhatják,hogy összeférhetetlen,mert mindenki viselkedjen úgy,éljen úgy,hogy a saját méltóságát megtudja őrizni.Ne lehessen róla írni csak jót.Mária

    VálaszTörlés
  3. Az erkölcs az igazság Ismeretlen fogalom az Intézetben. Mert aki erkölcsösnek mondható lenne az az igazság ellen van, aki meg igaznak az meg nem erkölcsös.Kivétel persze van tőlük elnézést kérek, de a hazugokat egyre jobban utálom.Néró

    VálaszTörlés
  4. Elvették az általam indított, évek óta jól működő foglalkozásaimat: Bibliaóra, Énekkar, Ének-zene foglalkozás, ülőtorna, VAk-csoport...

    Törölték az általam indított, évek óta jól működő, alábbi foglalkozásaimat: tolókocsisoknak séta, filmklub (nem filmvetítés!), zenehallgatás (komoly zene)...

    VálaszTörlés

"Soha ne félj kimondani azt,
amiről egész lelkeddel tudod, hogy igaz."
  (Márai Sándor)