2011. május 9., hétfő

"Védeni a kicsinyeket. Ez a munkánk!"





10 megjegyzés:

  1. Ez nem csirke, hanem kis kacsa.

    VálaszTörlés
  2. Ez igazi kacsa nem úgy mint amit a fenntartó és vezetőink nyilatkoznak fűnek fának!

    VálaszTörlés
  3. Ez a kacsa nem hápog össze-vissza!

    VálaszTörlés
  4. Ez a kis ártatlan őszinte és semmi rosszindulat nincs benne.

    VálaszTörlés
  5. Aranyosak a Cica és a kiskacsa!
    A Cica védi a magát megvédeni nem tudókat!
    Az intézeti dolgozók tanulhatnának a Cicától!
    Emberséget!! Állatságot már tanultak! Munkás

    VálaszTörlés
  6. A nálunk fejlettebb szociális hálóval rendelkező országokban ez az egész meg sem történhetett volna. Ugyanis idős beteg emberek sérelmére elkövetett cselekményeket, bűncselekményeket kiemelt gyorsasággal, körültekintéssel kezelik minden szinten. Nálunk?????????

    VálaszTörlés
  7. Volt alkalmam tavaly néhány hónapot az intézményben dolgozni. Az egyik osztály életébe is betekinthettem személyesen és-akkor még-ott dolgozó barátaim révén is:a cikk híreit mindenben megerősíthetem,sőt...!Elképesztően sivár körülmények között élnek a betegek azon az osztályon,a személyi állomány nagyrészt gyenge,sokakat a betegek közelébe se engednék,szakmaiként értékelhető munkát nyomokban se lehetett látni.Azt meg nem tartották helyesnek,hogy Én foglalkoztam a betegekkel.Rám szóltak ne tegyem,mert akkor nekik is többet kell törődni velük. Ezt nem akarják. Na ennyit tanultam még ott dolgoztam.

    VálaszTörlés
  8. Hát igen.
    Rajtam múlna azonnali hatállyal kerül amibe kerül
    meggyőzném Cilikét, segítsen a betegeken, és a becsületes dolgozókon,és tegyen rendet az intézetben!
    Ha valaki Ő megcsinálná!
    Természetesen a politikát messze távol tartva kizárólag szakmai alapon,nem egy kapaszökevény
    útmutatása szerint!
    Egy hónapon belül csodát látnának a hitetlenkedők!
    Le a kalappal Cilike embersége,és szakmai tudása előtt!

    VálaszTörlés
  9. Tanult becsületes embereket kell tenni a betegeink mellé. Nem azokat kell kirúgni akik ismerik a szakma csínját - bínját. Hanem azokat akik bántják félelembe tartják a lakóinkat.
    Cili felkérésével egyet értek. Ő emberséges érti a szakmát és még a betegek is szeretik.Ő leállt velük beszélgetni,azért tudta mindig melyik ápoló dolgozik jól,melyiket nem szeretik a lakók.
    Emberszeretet,emberség és az igazság volt a mottója.

    VálaszTörlés
  10. Nem lehetnék esetleg ÉN?! Én mindig, mindenhol, mindenkivel egyetértek! (Ha érdekem származik belőle!)

    VálaszTörlés

"Soha ne félj kimondani azt,
amiről egész lelkeddel tudod, hogy igaz."
  (Márai Sándor)