2011. május 7., szombat

Nem megy ez... Fel kéne adni (magukat)...



12 megjegyzés:

  1. Azt a képzeletbeli korlátot amit a vezetőink
    a fenntartó hathatós támogatásával levertek azt
    már nem tudják vissza csinálni!

    VálaszTörlés
  2. Itt már nem korlátleverésről, hanem beton-sorompó lezúzásáról van szó!

    VálaszTörlés
  3. Korlátolják Őket az eltüntetett pénzek.Mit gondoltok Bányai miért védi ilyen pofátlanul.

    VálaszTörlés
  4. Az előttük levő akadályokon, meg úgyse jutnak át!

    VálaszTörlés
  5. Aki tud, az térjen ki előlük, mert mindent feldöntenek, mindent felrúgnak!!!
    Nekem nem árthatnak, mert iszonyú gyors vagyok, meg amúgy is 9 életem van! Na pá!

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  7. Nem is csoda, hogy itt tartunk.

    VálaszTörlés
  8. Én megmondtam a szőkécske a cica! próbál kibújni a felelősség alól, alkut kötött, kitálalt a nyomozóknak!

    VálaszTörlés
  9. Azért olyan szemét az irodistákkal? Elterelő hadművelet.

    VálaszTörlés
  10. Az irodisták is daloltak nagyon szépen!

    VálaszTörlés
  11. Miért ne mondanák el az igazat ha nem akarnak szövetkezeti tagok lenni.Az igazság az védi Őket.

    VálaszTörlés
  12. Nem szövetkezeti tagok ezek már a maffia tagjai.

    VálaszTörlés

"Soha ne félj kimondani azt,
amiről egész lelkeddel tudod, hogy igaz."
  (Márai Sándor)