2011. december 11., vasárnap

Kitüntették…


Tudom, tiltakozna Évike, ha tehetné, de nem teheti…

Ezúton gratulálok tiszta szívvel, és örömmel Czene Lászlóné (Bodor Éva) konduktor-tanítónak a kiskunhalasi Bács-Kiskun Megyei Önkormányzat Pszichiátriai és Fogyatékos Betegek Otthona egyetlen mozgásterapeutájának, akit a Bács-Kiskun Megyei Önkormányzat, a Szociális munka napja alkalmából kitüntetésre érdemesített!

Büszke vagyok rá, hiszen érdemei vitathatatlanok… segítő identitását, fáradhatatlan munkabírását, kimagasló szakmai hozzáértését, helytállását, a munkatársak és családjuk fele nyújtott áldozatkész szolgálatát mindenki elismeri… Nemcsak szakmai munkavégzésének kiemelkedő színvonala, hanem morális hozzáállása is például szolgálhat. Réges-régen rászolgált már az elismerésre, méltatásra…
Szerettem volna elolvasni, megnézni az erről szóló tudósításokat, de meglepő módon sehol sem találtam… Ugyanis, míg a halasi Szociális munka napja ünnepséget nagy csinnadratta övezte, addig a megyei ünnepségről egy szót sem ejtettek… Sem televíziós tudósítás, sem egy cikk, még egy nyúlfarknyi sem, sem egy fénykép…

Méltatlan ez a bánásmód… Ám mindez, nem kicsinyíti nagyságát a kitüntetett(ek)nek.
Én, személy szerint életéhez Isten áldását kérve, további munkájához pedig jó egészséget, lankadatlan erőt, derűt, optimizmust, hosszútűrést és békességet kívánok!


Levélküldés: ITT!                   Az utolsó döfés: ITT!
"Mert megérdemeltem!"            Facebook            "A Vincze konklúzió": ITT!